Szkolenie w czasie rzeczywistym
nie jest to uprzednio nagrany materiał
6 godzin wraz z przerwą
rozpoczynamy o godz. 9.00
Wydrukowany certyfikat
który wyślemy pocztą
Grupa do 25 osób
każdy będzie miał czas na zadawanie pytań
Możliwość zadawania pytań
i dyskusji z innymi uczestnikami
Dostępne na komputerze, tablecie i smartfonie
z dowolnego miejsca
Skuteczne zarządzanie to umiejętność budowania konstruktywnych relacji. Czy po objęciu funkcji menedżera jesteś w stanie tak pokierować zespołem ludzi, aby osiągali najlepsze wyniki a Twój dział funkcjonował prawidłowo? Czy pracownicy będą właściwie zmotywowani a cele osiągnięte? Jak zatrudniać, zwalniać i dyscyplinować pracowników? Jak właściwie komunikować się ze swoim zespołem i swoimi przełożonymi? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w trakcie szkolenia.
Szkolenie ma istotny wymiar praktyczny i obejmuje szerokie spectrum zagadnień od budowania pozytywnej atmosfery w zespole, przez ocenianie pracowników i wyników ich pracy i zarządzanie czasem, po przywództwo i delegowanie zadań. W trakcie szkolenia zostaną poruszone tematy związane z kompetencjami lidera: budowaniem autorytetu, dobrą i skuteczną komunikacją, zarządzaniem zespołem i ryzykiem, motywowaniem pracowników. Ponadto uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość poznać swój własny styl zarządzania oraz skupić się na zagadnieniach związanych z zarządzaniem własnym czasem pracy oraz dowiedzą się jak budować swój własny wizerunek jako menedżera.
Szkolenie adresowane jest do średniej i wyższej kadry kierowniczej w jednostkach sektora finansów publicznych, która chce zdobyć nowe umiejętności bądź pogłębić posiadaną już wiedzę na temat zarządzania i kierowania.
1. Zadania menedżera – jego cele i rola w zespole i organizacji.
2. Droga do zarządzania:
a. pierwsze kroki;
b. budowanie pewności siebie i zaufania wśród pracowników.
3. Style zarządzania – mamy to w sobie, czy można się tego nauczyć?
4. Różnorodność osobowości – jak komunikować, żeby inni słyszeli i zrozumieli:
a. aktywne słuchanie;
b. okazywanie uznania;
c. skuteczna komunikacja w zespole i z przełożonymi.
5. Budowanie zespołu:
a. rekrutacja;
b. dyscyplinowanie pracowników;
c. konfrontacja;
d. zwolnienie pracownika.
6. Dynamika zarządzanego zespołu, postępowanie z tzw. „trudnym” pracownikiem i zarządzanie zmianą.
7. Motywowanie pracowników i budowanie lojalności w zespole:
a. oceny okresowe;
b. zmiany wynagrodzeń;
c. awanse.
8. Komunikacja ze współpracownikami a różnice pokoleniowe.
9. Rozwój i samodoskonalenie:
a. budowanie pozytywnego obrazu samego siebie;
b. zarządzanie czasem;
c. delegowanie zadań i obowiązków.
10. Pokonaj stres!
11. Równowaga życiowa, czyli jak pracować, żeby nie zwariować.
12. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.