Szkolenie w czasie rzeczywistym
nie jest to uprzednio nagrany materiał
6 godzin wraz z przerwą
rozpoczynamy o godz. 9.00
Wydrukowany certyfikat
który wyślemy pocztą
Grupa do 25 osób
każdy będzie miał czas na zadawanie pytań
Możliwość zadawania pytań
i dyskusji z innymi uczestnikami
Dostępne na komputerze, tablecie i smartfonie
z dowolnego miejsca
Praca zawodowa stanowi istotny element codziennego życia, który wymaga zaangażowania. Jeśli przynosi satysfakcję, stanowi istotne źródło motywacji. Motywacja zawsze miała ogromne znaczenie dla ludzi, bo nadaje sens ich życiu. Jeśli człowiek jest zadowolony ze swojej pracy, wówczas rośnie jego poczucie wartości. Aby praca była dla ludzi radością, a nie trudnym obowiązkiem, to zarówno kierownicy, jak i pracownicy powinni zrozumieć, co wywołuje i stymuluje pożądane zachowania.
Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy o narzędziach motywacji, rozwój kompetencji uczestników w zakresie zarządzania ludźmi i pracy zespołowej oraz budowa ich świadomości w obszarze doboru narzędzi motywacyjnych do potrzeb pracowników i zespołów.
Szkolenie jest adresowane do pracowników administracji, którzy kierują ludźmi i chcą wykorzystywać potencjał swoich zespołów.
1. Wprowadzenie:
a. zarządzanie w administracji;
b. praca twórcza i odtwórcza;
c. motywacja – błędne założenia;
d. techniki wpływu.
2. Motywatory zewnętrzne:
a. zaspokojenie potrzeb;
b. kij i marchewka;
c. pieniądze;
d. wartości.
3. Motywacja wewnętrzna:
a. autonomia;
b. mistrzostwo;
c. cel;
d. przywództwo;
e. budowanie zaangażowania.
4. Lider:
a. zespół;
b. lider jako nauczyciel;
c. lider jako coach;
d. lider jako motywator;
e. lider jako sługa.
5. Narzędzia motywacji:
a. zaufanie;
b. 12 trudnych pytań;
c. rozmowa motywująca;
d. informacja jako motywator;
e. „Głaskanie”;
f. zmiana = uczenie się.
6. Podsumowanie:
a. empowerment – czy to działa?
b. błyskawicznie zmotywowany.
7. Odpowiedzi na pytania uczestników.