Szkolenie w czasie rzeczywistym
nie jest to uprzednio nagrany materiał
6 godzin wraz z przerwą
rozpoczynamy o godz. 9.00
Wydrukowany certyfikat
który wyślemy pocztą
Grupa do 25 osób
każdy będzie miał czas na zadawanie pytań
Możliwość zadawania pytań
i dyskusji z innymi uczestnikami
Dostępne na komputerze, tablecie i smartfonie
z dowolnego miejsca
Umiejętności kierownicze są równie istotne w sektorze publicznym jak i komercyjnym. Każdy kierownik jednostki, dyrektor departamentu, naczelnik wydziału, koordynator i szef zespołu musi potrafić skutecznie komunikować się z podwładnymi, znać zasady prowadzenia rozmów oceniających, świadomie delegować swoje kompetencje i uprawnienia oraz motywować zespół do wydajniejszej pracy. Czasami będzie też musiał we właściwy sposób zareagować na rodzący się w zespole konflikt. Jak ciężka, wymagająca i stresująca jest to praca, wie każdy, kto choć przez pewien czas zajmował stanowisko kierownicze w jednostkach sektora finansów publicznych.
W trakcie szkolenia przekażemy wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania zespołami niezbędne w pracy każdej osoby pełniącej funkcje kierownicze w sektorze publicznym.
Po warsztatach każdy uczestnik będzie potrafił między innymi zidentyfikować bariery przeszkadzające w skutecznej komunikacji z pracownikami, będzie znał pułapki i zagrożenia
w kierowaniu poprzez delegowanie odpowiedzialności czy też będzie umiał ocenić potrzeby pracowników pozwalające na ich skuteczne motywowanie.
Szkolenie adresowane jest do średniej i wyższej kadry kierowniczej w jednostkach sektora finansów publicznych, która chce zdobyć nowe umiejętności bądź pogłębić posiadaną już wiedzę na temat zarządzania i kierowania.
1. Zostałem kierownikiem i co dalej:
a. expose szefa;
b. najważniejsze liderskie kompetencje:
i. delegowanie,
ii. motywowanie,
iii. informacja zwrotna,
iv. zarządzanie konfliktem,
v. rozwój osobisty;
c. trudne decyzje i stawianie granic.
2. Mój zespół:
a. typologia osobowości;
b. zespół zróżnicowany pokoleniowo.
3. Sytuacje konfliktowe:
a. rodzaje konfliktów;
b. diagnoza Twojego stylu reakcji na sytuacje konfliktowe;
c. sposoby rozwiązywania konfliktów.
4. Zarządzanie kapitałem ludzkim:
a. nabory i wdrażanie nowych pracowników;
b. rozwój kompetencji;
c. rozmowy ewaluacyjne.
5. Podsumowanie, sesja Q&A:
a. podsumowanie kluczowych punktów szkolenia;
b. odpowiedzi na pytania uczestników.